lördag 20 november 2010

fredags skönt

Först njöt vi av goo-goo mat med massa vitlök :)
Babbla så mkt så vi hann inte lyssna alls på Idol, men vi såg ju vem som åkte ut iaf.
Sen njöt vi av glögg och doftljus.

Nu har vi äntligen kommit hem från Ikea, efter lite bussmissar.
På mitt konto kom ljus, ljus och ljus. Bautastora, mellanstora och 200 värmeljus :D Så julpyromanen bara väääääntar på att få flytta in och plocka fram allt krääsä i finkon!!

Nu sover min gäst och jag bloggar.
Funderar starkt på att vila lite själv. Sen skall vi färga mitt hår och dricka vin :)

Trevlig lördag till er!

4 kommentarer:

  1. Damn, varken du eller Anders vann, jag fick halvt dåligt att vara, mest eftersom jag inte tycker om halvfärdiga samlingar. Så jag tänkte donera mitt eget exemplar till dig när vi träfas! för det är okristligt att ha ett hål i bokhyllan...:)

    hahha, nu måste du komma hit på kaffe!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag blev nog lätt lessen :)
    Hihi, va söt du e!
    Försöker komma på en visit under jullovet (fast med eller utan bok, för tillfället behöver du inte vara orolig för hålet. De är nerpackade i flyttlådor ;) ). Har många mellandagar då han jobbar och jag sitter ensam i bofinken och glor.

    SvaraRadera
  3. Det är klart att du ska ha boken!

    vi syns på jullovet! jeeij, förresten vi måste ju komma oss och titta lägenheten er sen med!

    SvaraRadera
  4. :D
    Hmm,vi kommer att flytta in i den i 2 omgångar, först Anders nu och sen jag i mars. å SEN åker vi och handlar och inreder allt vi inte har. Så ni får välja själv i vilket skede ni kommer och kollar kaoset ;)

    Men vi ses på jullovet!

    SvaraRadera