onsdag 17 november 2010

f-f-f-fryser!

Jag har skitkallt!
Jag har haft skitkallt hela dagen!
Det hjälpte inte ens med bubbel å bastu efter simningen :(
För övrigt var det trångt och jäkligt i bassängen idag. Man skall inte simma mellan 17 å 18 då de flesta kommer dit efter jobbet. Men då ngn babblade så mkt på sitt eget jobb idag så hon kom sig aldrig i väg :)

Jag har ätit tonfisk kryddat med citron å peppar i kväll, det var en rolig sak. Och druckit té, och för att fortsätta på uppvärmningstemat skall jag värma glögg åt mig själv!

Pinade vår vaktmästare att bära pulpeter till mitt klassrum idag, jag har fått 2 förfrågningar på 2 dagar (!) om folk får integrera i min klass. Jag har tjatat om att få integrerade elever sen förra hösten men ingen har nappat på min idé, gah att allt skall ta så länge!! :) Så nu säger jag bara hurra hurra hurra och välkommen! Jag tycker det är det allra bästa att mina små monster får se spec.elever på nära håll i klassen så de får förståelse för dem och kanske lyfta dem lite!

Detta har varit en mkt mkt fin dag!
Och snart kommer Greys, soffan å glögi (men jag rekommenderar INTE vip´s glögg, den är stark och äcklig och ojulig i smaken. Fy!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar