tisdag 30 november 2010

snurrig

Jag är helt snurrig i huvudet efter att ha spraymålat alla stjärnor till stjärngossarna idag x)
Annars är jag också ganska snurrig! Det är mycket som snurrar nu just i min omgivning, kan hända livet tar en tvär sväng igen min vän. En gammal dröm håller på att vakna till liv igen och jag vet inte vart jag skall skutta och hoppa iväg om den slår in. Sen är det att konstatera att jag kanske tagit mig vatten över huvudet...men man måste ju nångång pröva, det kan ju inte bli annat än katastrof i värsta fall ;) ååååh, det är så SPÄNNANDE! Sov inte mycket inatt...
Så nu får den som vill vara helt hur mycket nyfiken den vill också, kan avslöja på julafton vad det var. Min julklapp till er :p

Nu skall jag vara produktiv i hemmet, vad nu som kommer ut av det?!? :)

P.S
Är det någon annan som börjar bli trött på detta tjat om bloggalan?!? Tycker nästan alla tjatar om inbjudningar, kläder, röster, flyg, radioreklam, intervjuer osv osv osv (eller så är det jag som väljer att läsa just de bloggarna....)... men usch så tråkigt i längden!

1 kommentar:

  1. Tycker det är tjatigt med alla sorts galor som Tv sänder i parti och minut. Varför ska man tävla i bloggande? Var och en blir salig på sin fason och må blogga precis som den vill.
    Har också varit mycket tal om jävig jury, så det känns inte alls bra.

    SvaraRadera