måndag 8 november 2010

konstaterat

13 julkort, 2 glöggmuggar och 1 avsnitt Desperate Housewifes senare...

Jag har en åkomma i vänster fot. Det gör så helvetiskt ont att jag är rädd att jag kommer att börja halta. Vet inte om jag skall skylla på opassliga skor vid träningen eller skovalet för 1 vecka sen...Beslutet är iaf att jag skall gå platt i 3 dagar!

Nu då julen står för dörren med alla godsaker och allt mys så går det bara inte att pina sig själv. Man måste ju njuta lite också av livet och högtiderna! Beslutet är att fr.o.m. 2.1.2011 är det stenkoll på vad som går ner genom matstrupen!

Nu skall jag försöka designa om bloggskruttet och sen krypa till kojs och läsa...huvudräkning eller Trollskär, det är frågan det! Eller så somnar jag :D
Idag hade jag ut 3 av 5 elever på hissan, det mesta flög i klassrummet och jag va bara arg i nästan 37min. Det är ganska ansträngande, jag hoppas på en bättre dag imorgon!

(tyvärr får ni inte se korten än...kanske sen då min kamera hittat fram igen)

2 kommentarer:

  1. bloggen är jättefin! ganska "du" faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag har av ngn anledning börjat gilla brun, åså lite vin i hörnet is my thing :)

    SvaraRadera