tisdag 30 november 2010

listan

HAH, här trodde ni det skulle komma en julklappslista eller lära känna mig på 30-dagar lista. Men nix, jag skall inte falla för grupptrycket!

Jag har meddelat berörda parter mina önskningar angående klappar, eventuellt får ni bildbevis eller redovisning sen ;) Och jag har fortfarande ovettiga saker att plita om här.
Det kommer en lista på vad jag ätit istället;
Provade chili-tonfisk ikväll, vet ej om det är hiss eller diss. Den var
var så....chiliatiskt stark eller ngt...!

Sen var det dags att baka årets första julstjärnor i min stora ugn!
Kan ju meddela att endast 1 av dem återstår efter att jag bränt dem medan jag betalade räkningar :D
Men gott kunde det ha blivit 4 gånger om, OM det hade velat sig så!

Provsmakade mitt nya gröna te med citron...kanske måste vänja mig vid smaken?!?
Och nej, den satans bilden vill inte vara samma väg som jag vill att den skall vara -morr-

I väntan på NCIS blir det väl att packa simväskan och inta soffläge...












2 kommentarer:

  1. jag vill oxå ha julstjärnor, de är goda! förresten har du nån bok att skicka vidare på din blogg?? jag vill ha lite folk med på det här nu...:)

    SvaraRadera
  2. Dom e bäst! Om jag kommer ihåg kan jag baka till vår kaffedejt (lär inte ske att jag minns det....) men isf får du leva med att de blir brända ;)

    Jag har mina böcker och grejer lite här och där nu, kan kolla efter helgen om jag fått packat upp ngt onödigt!

    SvaraRadera