onsdag 17 november 2010

mmmmM!

Smygreklamerar lite för Dufvenkrooks Xmas Deligh. Den är så goo-GOD! Mjuk och lätt med en stänk av choko, yummie! Bättre än VIPs outblandade saftversion. Jag har ännu inte kommit över den och den kommer att åka i sinken!

Önskar jag hade ett hemligt konto, då skulle jag låna lite därifrån och fixa färg, lyster och glans till mitt kattgråa hår, köpa dyra grejer för att få bort min feta hy, bleka mina tänder och operera dem raka. Och anställa en riktigt duktig och dyr PT för att komma i form till min tärneklänning. Som jag btw ringde och köpte igår :)
Tänk så mycket lyckligare jag kunde vara då, tror jag nu iaf...

3 kommentarer:

  1. Asså, e detta ett vin eller glögg? :)

    Ps. Du kunde döpa om din blogg till blögg eller glogg, eftersom du dricker så mkt glögg :D

    SvaraRadera
  2. Detta är ett svagt vinglögg, kommer nu inte ihåg promillen på rak arm men tror det inte var så mkt. Men det är inte saftglögg från Alepan, och den skall värmas så det är inte vin ;)

    SvaraRadera
  3. okej, lite blandat alltså :)

    SvaraRadera